Sinterklaasfeest in Sappemeer 2015

Sinterklaas is weer aangekomen in Sappemeer en viert dit ook dit jaar in 'De Tibbe'.

Aankomst Sint in Sappemeer 2015

Sinterklaas en vele pieten zijn zaterdagochtend 21 november 2015 gelukkig droog gearriveerd in de haven van Sappemeer. Er kwam nog wel even een kinkje in de kabel toen bleek dat de oververhitte pepernotenbakoven van de Pluimpot een rookpluim veroorzaakte. Gelukkig waren er bluspieten in de buurt!

Aankomst sint   Aankomst Sint

Veel mensen hebben genoten van de intocht en natuurlijk.. de pepernoten. Bij de oliebollenkraam speelde het pietenorkest vrolijke melodietjes voordat de muzikanten in de bus richting Hoogezand stapten.

De Boswijkse kinderen die zich naar aanleiding van een huis aan huis in de wijk verspreide flyer hebben aangemeld voor het Boswijkse sinterklaasfeest, kunnen Sinterklaas woensdagmiddag 25 november a.s. in "De Tibbe" aan de Kees de Haanstraat ontmoeten. Uiteraard komt hij niet alleen, maar neemt hij ook enkele pieten mee.

De kinderen kunnen vanaf 14.30 uur eerst genieten van een swingend sinterklaasfeest met dj Jack. In de loop van de middag komen sint en pieten binnen en brengen gezelligheid en kadootjes mee. Rond 16.30 uur wordt het feest beëindigd.